Mostrando entradas con la etiqueta Campanya 2015. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Campanya 2015. Mostrar todas las entradas

domingo, 17 de mayo de 2015

Crònica del mítin del dissabte 16 de maig.


 Ahir dissabte es va celebrar un mítin a Llíria que va comptar amb la cap de llista Carme Veses i el candidat d'EUPV a la presidència de la Generalitat Ignacio Blanco. Entre les frases que destaquem de l'acte a càrrec de Carme Veses hi destaquem la aposta ferma per la remunicipalització dels serveis públics i el foment del xicotet comerç, així com l'impuls de l'agricultura i la ramaderia ecològica. També hi va fer especial esment a la monetarització del servei d'aigua que al nostre poble s'ha convertit en un negoci. Per la seua banda, Ignacio Blanco va parlar de que malgrat el que diguen les enquestes totes coincideixen en una cosa, el canvi vindrà només si Esquerra Unida té una presència important a les Corts. Davant del triomfalisme del PP Ignacio Blanco va assenyalar que un terç de la població del País Valencià està en risc d'exclusió i que el 52% dels joves estan a l'atur.