La coordinadora general d’Esquerra Unida del País Valencià, Marga Sanz, acompanyada per Júlia Arastey i per Pau Sierra, d’Esquerra Unida de Llíria, ha presentat hui divendres a Llíria la convocatòria ciutadana. Una estratègia que tracta de difondre la veu i l’esforç de l’esquerra de cara a les properes eleccions de 2011.
La idea, segons paraules de Marga Sanz, és aconseguir l’entesa amb l’esquerra social del país per engegar un procès alternatiu a les polítiques del consell.
Convocatòria Ciutadana pretèn donar resposta a la ciutadania des de moviments socials i des de la participació de totes les gents i col•lectius implicats en un canvi social. Segons paraules de Marga Sanz, com a tercera força política que som, continuarem reivindicant un projecte d’esquerres alternatiu a l’actual model de desenvolupament econòmic i social del govern valencià.
Per la seua banda, Júlia Arastey ha dit que Llíria és una de les ciutats del Camp de Túria on més ha incidit l’atur a causa de la política econòmica insostenible del PP en la capital edetana.
També ha criticat la manca a la ciutat d’escoles infantils, així com la manca real de propostes per a crear treball estable.


No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.