sábado, 2 de julio de 2011

HABEMUS DAEMONIUM!



Per què ningú, tan bel·ligerants com són tots, es planteja intervindre en el Vaticà, que és l'únic estat dictatorial de l'Europa occidental, amb un líder que en la seua joventut formà part de les files nacionalsocialistes, que dóna suport a la pederàstia, els maltractaments i els assassinats a les dones, promovent el masclisme i l'homofòbia més rancis i que està basat en l'especulació de l'art i en les inversions al parquet fetes amb les herències de iaios ingenus i els diners de l'estat? Perquè són ells mateixos qui manen als nostres governs. Fins i tot ZP té por d'anar a l'infern si no es comporta com Déu mana, davant dels representants amb sotana de la divinitat cristiana.
El poble està en crisi, però sobren els milions per a afalagar al representant de Déu en la terra. I, tanmateix, una gran part del poble mort de fam riu amb els ulls enlluernants i es torna una massa informe, feliç i pletòrica d'il·lusions, que pensa que per a Déu, eixe ser caritatiu i benèvol que no és responsable de ninguna penúria perquè estes són càstigs pels nostres pecats, tota cosa és poca. On queda la capacitat de perdonar d'esta divinitat? I no importa que Ell siga el gran absent a la festa, perquè Ratzinger té connexió directa amb Ell (de quina companyia telefònica seran?).


No sabem si tanta bogeria és cosa de la contaminació de l'ambient, de la por a l'infern o un altre càstig de l'il·lustríssim nostre senyor, que això sí sap fer-ho bé. Siga com siga, no podem culpar a eixa part del poble, no, perquè tota causa és aliena a la seua voluntat, que fins i tot la por s'escapa a la raó.


Els astrònoms de Perinzia es trobem front a una difícil opció: o admetre que tots els seus càlculs estan equivocats i les seues xifres no aconsegueixen descriure el cel, o revelar que l'ordre del déus és exactament el que es reflecteix a la ciutat dels monstres.
                    Italo Calvino

1 comentario :

  1. Tenéis razón. Estoy harto de que todo el mundo le baile el agua a la iglesia.

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.