viernes, 5 de agosto de 2011

BUSCANT A MANOLO

La participació de la Corporació Municipal de l’Ajuntament, com a tal, en actes convocats per l’església catòlica, com ara puguen ser processons, misses majors, etc., esdevé com una vulneració i incompliment flagrant de la nostra norma fonamental i dels principis del nostre ordenament jurídic. Els membres de la Corporació Municipal de l'Ajuntament, des de la seua llibertat religiosa, poden optar a participar en actes de caràcter religiós individualment, i sense cap signe extern ni protocol·lari de representació pública de l'Ajuntament de Llíria, complint amb el principi constitucional d’aconfessionalitat de les institucions públiques.
Aprofitant la proposta de reglament de protocol que va presentar el PP, des d'EU presentàrem una esmena exigint la prohibició explícita al reglament d’utilitzar els atributs representatius del Ajuntament als actes religiosos. El PP es negà, i la contestació fou que l’Ajuntament acudeix als actes de qualsevol religió, no només de la catòlica.
No ens l’imaginem, i ens ha vingut al cap com trobaríem a Manolo en un acte religiós no catòlic acompanyat del seus atributs de l’ajuntament.
Troba’l i fes clic al ratolí per comprovar que és ell... Hi ha més d’un... 



(Aquesta imatge és ficció i ha sigut manipulada informàticament. 
Qualsevol paregut amb la realitat és pura casualitat.)

2 comentarios :

  1. Simplement genial.
    Dins de no res ens sorprendrà en un acte així, i és que Manolo és molt campexano, xe.

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.