lunes, 10 de octubre de 2011

"DESUNIÓN, RETROCESO Y DEDOCRACIA"

La plataforma de Facebook “Defraudats i Enganyats per UPyD” comunica que un nombrós grup d'exdirigents i membres fundadors del partit UPyD compost per Mikel Buesa, Guzman Fernández, Pilar Heredia, Luis Bouza, Gerardo Hernández, Rodolfo Laiz, Juan Perán, Alvaro Vázquez-Dodero, Angel Soria, Valia Merino, Juan Espino y Maleni San Vicente, advertixen els ciutadans dels riscos que corren afiliant-se a este partit polític.
La deriva totalitària que ha pres el partit, una creixent falta de democràcia interna i l'atropell als seus principis fundacionals són els motius que esgrimixen per a afirmar amb rotunditat que UPyD és un frau. La decisió de fer públiques les seues experiències dins d'UPyD naix com a resposta a la campanya d'afiliació que ha iniciat Rosa Díez i el seu partit, campanya a través de la qual pretenen duplicar l'afiliació. Totes estes persones pretenen evitar que altres persones es vegen involucrades en el que per a ells ha sigut una gran estafa política. Declaren que el seu error va ser intentar regenerar la democràcia des d'un partit polític on no es practica.

“Els que, en els moments més difícils, contribuírem amb el nostre esforç a que ella aconseguira el seu escó de diputada, hui estem intrèpids a les tenebres per haver-nos cregut les seues paraules (“que els ciutadans recuperen el control sobre la política i sobre els partits polítics”).
Gerardo Hernández Els. Exmembre del Consell Fundacional i Consell de Direcció.

“La llibertat d'UPyD és una al·legoria inventada pels seus governants per a adormir els sentits del crèdul ignorant”.
Pilar Heredia Iglesias. Exafiliada i ponent en el primer aniversari d'UPyD.

"(És intolerable)... Que la lideresa d'un partit que es pretén seriós i democràtic ens qualifique públicament de terroristes per l'únic i exclusiu fet de presentar-nos en una candidatura (l'única) alternativa a la seua”.
Álvaro Vázquez-Dodero Bonifaz. Ex afiliat que va obligar a Rosa Díez a declarar públicament en un mitjà de comunicació que havia anomenat "batasuns" als afiliats crítics del seu partit.

Però hi ha moltíssim més...

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.