sábado, 8 de octubre de 2011

VOTEU COMPROMÍS

Des d’EUPV, i com que estem tocats del perol, vos convidem a votar COMPROMÍS.


VOTEU COMPROMÍS si esteu a favor del parany, una tècnica gens selectiva de cacera de la qual disfruten alguns regidors electes del Bloc en els seus garroferars.
VOTEU COMPROMÍS si esteu per una consciència ecològica com la dels verds de la coalició o Iniciativa, que en cap cas retrauen al germà major esta actitud tan mediambientalment insostenible. Al contrari, li freguen la panxeta.
VOTEU COMPROMÍS si voleu que a Brussel·les vos represente l’eurodiputat de Convergència i Unió, amb qui sempre s’ha casat el Bloc per als comicis europeus.
VOTEU COMPROMÍS, per tant, si voleu afavorir este transcórrer llarguíssim (en els anys) del Bloc cap a la dreta i aconseguir, per fi, un grup de dretes de talla valenciana ben consolidat.
VOTEU COMPROMÍS si vos fiaríeu d’algú que d’un dia per a un altre canvia de jaqueta, i per extensió, d’amistats, de sigles, d’ideologia i de compromisos. No és que no es puga canviar, és més, tots canviem. Però passa que sol ser poc corrent això de canviar d’un dia per a un altre. Els canvis de semblant porten temps si no és que, premeditadament (el que vol dir que amb mala fe) assumixes unes sigles que saps que rebutjaràs quan sigues electe. Esta fou la tàctica d’Iniciativa en les eleccions de l’anterior legislatura en tot el País Valencià, apoderant-se dels vots i les llistes d’Esquerra Unida en les Corts Valencianes i en molts pobles. Llíria en fou un cas. No parlarem de complot, no som tan paranoics, però sí de que estigueren callats com a putes. I d’un polític, el primer que volem i allò desitjable, és que ens diga què pensa...


VOTEU COMPROMÍS si penseu que l’economia sostenible són camps de golf, adossats, pistes d’esquí i centres comercials. De fet, foren les aportacions dels nostres locals al Pla General d’Ordenació Urbana de Llíria. La primera mostra, en la Closa. Espereu a vore Mura i la Coma plena de bungalous fotocopiats.
VOTEU COMPROMÍS si voleu bous al carrer o a la plaça. No deu ser una qüestió molt transcendent perquè Iniciativa-verds i Bloc encara no han renyit per açò.
VOTEU COMPROMÍS i votareu el mateix que els primers regionalistes de l’antiga Unió Valenciana que ja s’han passat al Bloc. Encara els en falten i des del Bloc no paren de fer carícies a les últimes restes del partit de Lisondo i el Búnquer Barraqueta. De fet, falta poc perquè vegem com el Bloc (o Compromís) participa de la política Acadèmica Valenciana de la Llengua i envien algun docte perquè faça d’acadèmic. No poden permetre’s no tindre certes quotes perquè volen la rifa sencera.
VOTEU COMPROMÍS i estareu reviscolant moralment les desenes i desenes de regidors del Bloc que ho passen malament disculpant-se perquè han donat suport a un alcalde del PP a canvi d’una regidoria substanciosa... Urbanisme, xe, urbanisme.
VOTEU COMPROMÍS si aniríeu mudats o de gala, de processó o de cercavila, ofrenant glòries a la Senyera, la pàtria, la maedéu o el Cristo de la Canyeta.
VOTEU COMPROMÍS si no voleu votar Esquerra Unida. Som conscients que ser comunista, o ser filocomunista, o ser nacionalista d’esquerres, o ser ecologista radical sona moltíssim pitjor que ser ecosocialista.


Hi ha moltes més raons. Però, per favor, VOTEU COMPROMÍS si voleu unflar la bufa més i més. Nosaltres també estem impacients per vore com rebenta.

17 comentarios :

  1. Esquerra Unida coincide en declarar los toros como parte integrante del patrimonio cutural

    http://teve4lavall.com/?p=507&fb_comment_id=fbc_10150363683316523_19611061_10150365136926523#f101a2cd80584ce

    ResponderEliminar
  2. No sabíem això de la Vall d'Uixó, company, perquè dis-ho bé, això ho diu un regidor d'EU de la Vall. No ho compartim gens ni miqueta. Mira el que fa Compromís en Llíria, abstenint-se al llevar la partida de bous dels pressupostos d'enguany. I no era una moció per declarar o no declarar res, sinó per fer bous o no fer-ne:

    http://eulliria.blogspot.com/2011/12/abanicos-de-colores-parecen-sus-patas.html

    ResponderEliminar
  3. Mare meua!!! Açò li digueu vosaltres ser "l'esquerra plural"?? Açò li digueu vosaltres a fer i practicar la política? En fi, no veig la diferència entre el PP i este escrit. Quin infantilisme, quina bogeria. De veritat, me deixeu sense paraules! :O

    ResponderEliminar
  4. Esteu caducats, la veu fresca del valencianisme, de l´ecologisme i l´esquerra és COMPROMÍS

    ResponderEliminar
  5. Jo només diria, VOTEU COMPROMÍS ja que el seu discurs és de construir un País Valencià progressista i verd. I perquè mentres Compromís(Bloc, IdPV, Verds) és l'oposició al PP al nostre País i a l'Estat, EUPV sembla que només és l'oposició a Compromís... :P

    ResponderEliminar
  6. Esquerra desunida doneu pena. dediqueu-vos a fer oposició a la dreta i deixeu tranquils a compromís. Alguna vegada us havia votat. no ho faré mai més. Salut i llibertat.

    ResponderEliminar
  7. Sou mal's frikis per favor Visca Compromís!!!

    ResponderEliminar
  8. Quina burrera !!!! Que no és nova.....ve de fa molt d temps...no sabeu on està el contrincant....

    ResponderEliminar
  9. en este comunicat EUPV dóna a entendre que és tot allò que està criticant de compromís...dediqueu-se a fer política, que partits que sols busquen el poder hi ha massa: PPSOE, ara només faltaria dir-los: PPSOEU

    ResponderEliminar
  10. Esteu més malament del que pensava. És curios que siga EU la que determine que i qui es d'esquerres. Clar! Com estau tocats per la ma de Marx...

    ResponderEliminar
  11. Més que tindre adversaris, ens agrada tindre esperit crític amb tot i humor. Sembla que alguna gent de Compromís, que tant ha explotat el cridar l'atenció amb samarretes socarrones i noticies alarmistes, que tanta frescura demostra de continu, no sap rebre després la mínima expressió crítica sobre la seua tasca política. Podria dir que ho sent per ells, però mentiria. L'esquerra desunida i crítica és la meua opció.

    ResponderEliminar
  12. També és cert que a més de ser catalanista, soc internacionalista tocada per la mà de Marx. Vos recomane llegir el Manifest Comunista, parla de la crisi actual amb claretat meridiana.

    ResponderEliminar
  13. Com a votant d'EU, per a mi contrincant és tot aquell disposat a entrar al ball de màscares. I el bloc és un regal amb sorpresa: com una merda adornada amb purpurina. Tot el q toca el bloc fa pudor a ranci. i els iniciativistes, una colla de xuplatintes. EU s'afona, pero millor això q creure's uns salvapàtries com la gentola esta.

    ResponderEliminar
  14. l'article és prou simplista perque no va a l'os de la questió, però no deixa de dir veritats com a pianos, cosa que molesta, i ja és d'agrair.

    en el meu poble, trànsfugues i histories per a no dormir a banda, va passar la mateixa: els "compromesos" (amb la seua pròpia butxaca) es van apoderar de les actes d'eupv. i seré infantil, carca o sectaria, pero tinc raons per a estar cabrejada perque em van furtar el vot. fa més de 4 anys jo ja dia això de "que no, que no em representen".

    damunt, i com diuen ací, son els mateixos pallassos de sempre que van en la provesó al costat del retor i que consideren "molt d'esquerres" privatitzar alguns dels serveis que presta l'ajuntament. i això quan encara no existia ni l'excusa de la crisi.

    antes friki que compromesa.
    PER UNA REPÚBLICA VALENCIANA!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  15. tb os podrias mirar a los adentros,q tb teneis algun personajillo.aun asi,los de compromis no son trigo limpio.y mas cuando es un partido parido desde el transfuguismo y las ansias de poder.

    ResponderEliminar
  16. A mi és que me canseu. Sou uns asèptics cerebrals, de ideologia supèrflua i all star. Clar està que em referisc als anònims compromisaris. Es molt tard i estic cansada, ja estic molt major per a tant de concert, però que negra em poseu...

    ResponderEliminar
  17. voteu compromis, voteu mercadona!!!!!!!

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.