viernes, 2 de diciembre de 2011

LA PROPAGANDA DEL PP LLIRIÀ PAGADA ENTRE TOTS

El PP de Llíria repartí entre el veïnat un butlletí especial titulat "Contigo, con todos, Llíria suma", segons ells, un "informe de gestió municipal" de la legislatura que acabava. Quina casualitat que Llíria sumava igual que ho ha fet el PP fa poc, demanant "suma't al canvi". Això sí, de pas ja feien el que els publicistes saben molt bé: una entrada anticipatòria de la propaganda que vindrà. 
La poca vergonya de la propaganda és que, amb diners públics, es féu un repàs a les tasques fetes durant els quatre anys de govern del PP d'una manera descaradament electoralista i partidista. La gran majoria dels eixos marcats eren fum, o palla si voleu, sense dir res concret o amb punts molt vagues o ambigus, però uns altres eren esdeveniments d'anteriors legislatures o directament mentira.


A l'apartat que es dedica a sanitat, tenien el morro d'afirmar que l'hospital de Llíria s'estava finalitzant, com es veu en la foto. L'hospital està parat com molts treballadors i treballadores, a l'espera de l'arribada del material i el mobiliari, a l'espera de la immobilitat del PP edetà, que té por del germà major de València. L'Ajuntament del PP pareix que no tinga amics en la Generalitat o, ni tan sols, en la Conselleria de Sanitat. I això que ells saben molt d'amistats i altres menesters... És lamentable que tants milions d'euros que ens hem gastat entre tots estiguen malbaratant-se i deixant-se a la intempèrie de lladres i saquejadors. Bé, els lladres i saquejadors estos ja estaven abans de la realització dels plànols de l'edifici...


I tot això, com no, amb el monolingüisme en castellà a què ens tenen acostumats. Ja que ho pagàrem entre tots podia haver estat en la llengua de la majoria dels llirians. Més d'un del PP podria, d'una vegada per totes, eixir de l'armari. De l'armari lingüístic, volem dir. Què és això de parlar una llengua en ta casa, que fora d'ella dius estimar-te-la i la utilitzes per a guanyar-li el vot a la veïna del carrer, però que a l'hora de la veritat l'amagues perquè la creus inservible si no és per a escriure llibrets de falla o per al sermó del dia de Sant Vicent?


No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.