EUPV demana la
dimissió del conseller Vela pel fracàs en la seua gestió
econòmica.
En la Mesa General de la Funció
Pública el conseller d’hisenda i administracions públiques, José Manuel
Vela, ullet dret de Camps (quan hi havia la batalla ripollista-campsista al sud del País Valencià) i ara de Fabra (l'ha fet vicepresident), ha anunciat 10 mesures per a dos anys que afecten al conjunt dels
treballadors i treballadores del sector públic: educació, sanitat, funció
pública, organismes i fundacions públiques, justícia i Corts Valencianes.
En la Mesa General de la Funció
Pública el conseller d’hisenda i administracions públiques, José Manuel
Vela, ullet dret de Camps (quan hi havia la batalla ripollista-campsista al sud del País Valencià) i ara de Fabra (l'ha fet vicepresident), ha anunciat 10 mesures per a dos anys que afecten al conjunt dels
treballadors i treballadores del sector públic: educació, sanitat, funció
pública, organismes i fundacions públiques, justícia i Corts Valencianes.
El
conseller ha presentat el paquet de mesures sense pretendre cap negociació, ja
que el Consell de la Generalitat les ha aprovat sense tindre a ningú en compte. Les mesures suposen una retallada brutal del salari tant del
personal de carrera fix com del personal interí. A més, comporten una reducció d’entre el 15% i el 25% del salari dels empleats públics
en funció de la mesura que afecte a cada un dels col·lectius. Açò suposa un
empobriment per a més de 200.000 persones i es generarà una borsa de “contractes
fem” o "subocupació" en el sector públic que afectarà de forma directa al
personal interí i temporal.
EUPV rebutja frontalment aquestes mesures en fer
repercutir la crisi a les persones que treballen en el sector públic: educació,
sanitat, justícia, administració del Consell…Una repercussió que traspassa
l’àmbit laboral i que, sense cap dubte, afectarà a la qualitat dels serveis
públics i de l’estat del benestar.
Acusem el conseller Vela de ser el
responsable del forat econòmic i de la manca de tresoreria de la Generalitat i
de mentir, ja que es va comprometre a no rebaixar el salari si no ho feia el
govern central. És per aquest motiu que ha perdut tota la credibilitat i per això
demanem la seua dimissió immediata.
Des d'Esquerra Unida considerem que aquestes mesures no serviran per a eixir de la crisi ni per a generar ocupació, tot el contrari: es desactivarà el consum afectant negativament a l’economia valenciana. Una altra vegada més, el govern valencià del PP fa pagar la crisi al personal de sector públic, un sector estratègic per garantir la prestació dels drets socials a la ciutadania valenciana. I estan "pensant-se" renegociar amb Ecclestone la Fórmula 1 en València els vora 20 milions d'euros que costa...
Per tot açò es convocaran totes
les mobilitzacions necessàries per frenar aquesta agressió que suposa un robatori
al personal de sector públic.
No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.