Front a esta exposició feta davant dels escolanets i de la televisió pública:
Nosaltres reclamem més adrenalina en la nostra vagina:
BENVINGUTS I BENVIGUDES A L'INFERN...

.jpg)
Des d'Esquerra Unida condemnem enèrgicament les paraules d'odi del bisbe d'Alcalá de Henares (exbisbe de Sogorb i Castelló), Juan Antonio Reig Pla, així com la seua difusió en els mitjans d'informació de titularitat pública, com és el de Ràdio Televisió Espanyola. Els mitjans públics haurien de garantir la llibertat d'expressió de la ciutadania, i per tant, servir els interessos dels col·lectius socials.
Una democràcia "real" no permetria que s'utilitzaren els mitjans de comunicació per cridar a la violència contra gais, lesbianes, transsexuals i bisexuals, per estigmatitzar i criminalitzar la prostitució o per atemptar contra els drets sexuals i reproductius de les dones. Molt menys es permetria que este tipus d'institucions patriarcals i homòfobes estigueren subvencionades amb milions d'euros de les arques públiques a través dels pressupostos generals de l'Estat mentre se li exigeix a la majoria social que "s'ajuste el cinturó".
Esquerra Unida ha estat pionera en portar a les institucions polítiques les demandes dels moviments socials en temes de laïcitat, drets i llibertats sexuals. En concret, des d'EUPV s'ha denunciat constantment el tractament desigual del PSOE en aquest tema, quan denuncia declaracions tan menyspreables, però alhora no dóna suport a cap proposta dels moviments socials en favor d'un Estat laic.
D'altra banda, el Partido Popular sempre ha donat suport a l'Església Catòlica i tota la seua ideologia i així ho demostren les seues polítiques, que rebutgem radicalment. Davant d'això, EUPV no només qüestiona la legitimitat de l'Església Catòlica i del poder que ostenta, sinó que, a més, planteja propostes transformadores que busquen trencar amb este tipus de doctrines que condemnen a una àmplia part de la població al dolor, l'odi i la violència.


Em cague en Déu i en l'església caòtica! Gràcies pel vostre atreviment tant divertit.
ResponderEliminarPUR VICI I PROVOCACIÓ ALS QUI NO TENEN IMAGINACIÓ. EL PLAER ÉS MEU.
ResponderEliminarI VOSTRE SI VOLEU.
q buenos kaka de luxe: entonces me dijo que todo esto me pasaba por ser una puta guarra; eso está mal, no es natural: fornicar es un pecado mortal..... jajajajajajajajja jajajjaa jajajajaja
ResponderEliminaryo también soy una zorra. y a mucha honra!!! jaja jajajajaja
yo soy ateo , pero me tuve que leer la biblia para la clase de filosofia , entendi que no se asemejaba nada con la derecha , que es la que siempre la ha defendido la religion catolica ; pero vi que tiene mucho de ser de izquierdas .Lo que pasa que estos lo han traducido como ellos lo han querido
ResponderEliminar