L'APARTHEID SANITARI
Encara que pot semblar un problema de racisme, el problema que tenim no és de raça, o de nacionalitat, és un problema de classe, de lluita de classes, este atac és contra els immigrants pobres que han vingut buscant una manera de sobreviure, no contra els Cristiano Ronaldo and company, per molt negres o sudaques que siguen. Els que controlen el pastís volen enfrontar-nos perquè si les persones que no tenim res, siguem il·legals o legals, ens adonem que tenim els mateixos interessos i els mateixos enemics, llavors és possible que ja no ens conformem amb les molles que ens llancen i per les quals volen que ens barallem.
L'1 de setembre van entrar en funcionament les mesures aprovades pel govern de Rajoy que lleven l'assistència sanitària gratuïta a 900.000 immigrants a tot l'estat espanyol. És esta una autèntica política de segregació i apartheid sanitari que atempta contra els drets humans més bàsics, i que pot generar un problema de salut gravíssim en els pròxims anys. Esta és la consumació de les polítiques repressives iniciades pels governs anteriors del PSOE i del PP amb la tristament coneguda Llei d'Estrangeria. Una política de criminalització d'un col·lectiu humà per part del govern per a amagar les misèries pròpies i fer populisme barat.
El PP vol fer-nos creure que la solució al deute sanitari és diferenciar entre persones legals amb drets i il·legals sense drets, quan la veritat és que estes mesures no representaran cap estalvi econòmic com encertadament anuncien els experts. També cal recordar que la despesa sanitària de l'estat espanyol és de les menors de la Unió Europea. Existeix una confusió deliberada de les estadístiques i una manipulació de les xifres per part del govern per tal de crear una alarma social que justifique la progressiva privatització de la sanitat. El model públic no interessa a la dreta ni a la classe empresarial, és evident, és un mercat per explotar amb milions d'euros de beneficis. En això estan.
El veritable problema del nostre model econòmic és el mateix sistema, un sistema que nega un dret bàsic a quasi un milió de persones, mentre injecta desenes de milions d'euros a Bankia després d'un saqueig repugnant perpetrat pels seus mateixos directius sense que ací no passe res. No ens enganyem, el problema no és que hi haja pobres il·legals, és que hi ha rics lladres, fem-los fora a ells.
Article de Marina Albiol, diputada d'EUPV a les Corts.


es q em posen malalta....... i mira q no poder anar ni al metge.........
ResponderEliminar