lunes, 4 de enero de 2010

EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DEL METRO

La coordinadora d’EUPV ha mostrat el total recolzament de la formació d’esquerres a l’Associació de Víctimes del Metro 3 de Juliol, qui ahir, dia 3, de nou es va concentrar a les 19h en la Plaça de la Mare de Déu per recordar a les víctimes i els tres anys que han passat des d’aquest terrible accident evitable.

Des d'EUPV exigim al govern valencià que prenga el 2010 com un any en el que escoltarà i donarà solucions a aquestes reivindicacions, perquè és intolerable que després de 3 anys sols hi haja silenci per part de l’administració. Com a ciutadans, hem d’exigir a qui ens representen que donen respostes completes i satisfactòries i que no ignoren a les víctimes i afectats per l’accident. Eixa actitud del PP està obligant als ciutadans a estar lluitant en el carrer i reclamant respostes sobre la falta de mesures de seguretat en el moment de l’accident.

La coordinadora d’EUPV insisteix: “no entenem com aquest govern pot seguir, des de fa tres anys, amb la seua activitat diària com si res, quan té 43 morts a les seues esquenes, 47 ferits, i un president que no assumeix responsabilitats”.

Esquerra Unida recorda que la Línia 1 abans de l’accident enregistrava un nombre continuat d’incidents i el PP no va invertir en aquesta ni la dotà de les mesures de seguretat necessàries. No va ser un accident fortuït, va ser la clara conseqüència de la falta d’inversions en el manteniment i en la seguretat de la Línia 1.
Marga Sanz exigeix a Camps que reba de manera immediata a l’associació, que escolte les seues reivindicacions i que actue en la millora de la Línia 1 d’una vegada per totes. Exigim a aquest govern, en definitiva, que complisca amb la seua tasca i deixe d’avergonyir-nos com ha fet en aquest assumpte des de fa tres anys.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.