El coordinador d'IU, Cayo Lara, va assistir a la jornada festiva que el darrer dissabte dia sis va tindre lloc en la Casa de Cultura de Burjassot, amb motiu del tancament de la Convocatòria Ciutadana pel País Valencià. Cayo Lara ha destacat el bon treball de la nostra organització que ha aconseguit recuperar tota la il·lusió de l’esquerra. També Marga Sanz, coordinadora d’EUPV ha mostrat la seua satisfacció per l’èxit de la Convocatòria Ciutadana. Han sigut més de 50 actes i una trentena de rodes de premsa que han culminat en la festa de dissabte passat, així EUPV aconsegueix despertar il·lusions i sumar les veus de tota l’esquerra social al País Valencià.
En aquest acte festiu, al temps que reivindicatiu, es va donar suport des de tota l’organització d’EUPV a la diputada autonòmica, Marina Albiol, a la que el Tribunal Superior de Justícia (TSJ) ha obert diligències per la denúncia interposada per Carlos Fabra per un delicte d’injúries i calumnies. També es va denunciar la persecució que sofreix el jutge Baltasar Garzón, realment estem davant un món al revés. Els acusats es converteixen en acusadors.De la intervenció de Marga Sanz i de Cayo Lara, destaquem la total disconformitat amb la retirada de les fotografíes de l’exposició de la Unió de Periodistes Valencians al MUVIM "Fragments d’un any-2009", per a Cayo la llibertat d'expressió a la Comunitat Valenciana "acaba on comencen els trages del president de la Generalitat, Francisco Camps". Al seu parer, amb l'actuació de la Corporació provincial "hem tornat unes quantes desenes d'anys enrrere" i "ha aparegut el millor de la censura del franquisme.
Cayo Lara, també es va referir a la crisi econòmica i va apuntar que si El Govern "vol apostar per una eixida de la crisi per l'esquerra, ha d'apostar per IU". Tenim les coses clares i mesures concretes per a dur a terme i alleugerar aquesta dura crisi que patim els treballadors i treballadores. No calen cortines de fum per desviar l’atenció de la ciutadania, ni bous ni vaques, volem solucions i IU-EUPV està preparada per afrontar-les.
Al País Valencià la situació és més dolenta, quasi 600.000 aturats i un PP agressiu, sense ètica que ens ha dut a una absoluta paralització del Consell, amb una crisi institucional greu, ja no és una cambra de discussió i debat, és un circ on els consellers del Partit Popular ataquen a nivell personal i es burlen dels consellers de l’oposició. Mentre, Canal 9, que no té res de nou, sembla que viu en un altre planeta i no informa ni de la manifestació contra la censura al MUVIM, ni de les denúncies de treballadores de la casa per assetjament sexual a un alt directiu del Partit Popular, ni de cap encert en la política del govern espanyol socialista, ni de res que no siga adular al govern valencià per part de la cadena televisiva més partidista i parcial que hem conegut mai. És el poder de la desinformació a tutti plen
No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.