martes, 23 de marzo de 2010

VINE A LA MANIFESTACIÓ EL 25 DE MARÇ

L'Europa de les multinacionals i els banquers no és la nostra


Amb motiu de la presidència espanyola de la Unió Europea (UE), en uns moments en què la crisi global capitalista ens colpeix amb força, generant un augment de l’atur, la pobresa, les desigualtats i la repressió, sense precedents en les darreres dècades, les organitzacions, col·lectius i entitats sotasignants, denunciem les polítiques dels governs i de les institucions internacionals, encaminades a recolzar i enfortir el sistema capitalista i patriarcal, responsable de la crisi, a socialitzar les pèrdues i augmentar l’explotació de la majoria de les persones i dels pobles per part d’una minoria que posseeix el poder econòmic mundial. 
Ens neguem a acceptar que els responsables d’aquesta crisi siguen beneficiats, mentre que es consolida un sistema que mercantilitza tots els aspectes de la nostra vida. Durant aquest primer semestre de 2010, la UE està presidida per l’estat espanyol i es pretén adoptar decisions importants, per desenvolupar el Tractat de Lisboa. Aquest Tractat, que manté en essència el contingut de la Constitució europea rebutjat per diferents referèndums, ha estat aprovat sense debat ni coneixement de la immensa majoria de la població europea, demostrant un cop més el caràcter antidemocràtic del procés de construcció política de la UE.


Sabem que, per transformar les nostres realitats i canviar les polítiques neoliberals de la UE, és necessària la lluita social. Per això, fem una crida a organitzar una àmplia mobilització contra l’Europa del Capital, la Crisi i la Guerra, al llarg d’aquest semestre durant la presidència espanyola de la UE. Perquè no volem deixar el nostre futur en les mateixes mans de qui ens ha conduït a aquesta situació... la lluita és l'únic camí. Perquè tot està per fer i tot és possible. ACUDIU a la MANIFESTACIÓ que sortira de la plaça de S. Agusti de València el dijous, 25 de març a les 19 hores.


CONVOQUEN: Acontracorrent, ACSUD PV, ASPAZ, Associació de Amistat amb Cuba José Martí, ATTAC-PV, CAT, CEAR-PV, CEDSALA, Centre Social Terra, CGT, Col·lectiu Desalambrando, Colectivo de Jóvenes Comunistas CJC, Col·lectiu Patas Arriba, Col·lectiu Sense Papers, Col·lectiu Sur-Cacarica, Coordinadora contra la Crisis de l’Horta, COS, Ecologistes en Acció de València, Endavant, EntreIguales-Valencia, Entrepobles, Espai Alternatiu, Esquerra Anticapitalista, Esquerra Unida P.V., Fundació CEPS, Intersindical Valenciana, Joves de Esquerra Unida, Maulets, MOC, OSPAAAL, Palestina Lliure, PCPE, SODEPAU, València Solidària, Xarxa de Solidaritat amb Palestina.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.