martes, 12 de abril de 2011

14 D'ABRIL, HOMENATGE A MIGUEL ARASTEY GALDUF "EL GROC"


Aprofitant la celebració del 80 aniversari 
de la proclamació de la II República volem retre homenatge 
a Miguel Arastey per la seua trajectòria i dedicació.

Els seus primers records: la guerra civil i la repressió als republicans.
Els maquis eren els seus herois i continua així.
Va lluitar per la justicia social i continua així.
Més vell, però igual de generós i de rebel.

AIXÍ ÉS MIGUEL ARASTEY GALDUF “EL GROC"


DIA 14 D’ABRIL A LES 19:30 HORES LLAR DEL JUBILAT. A PER LA TERCERA...!


PROGRAMACIÓ DE L'ACTE

1.Presentació de l'Acte
2.Conferència sobre la Transició democràtica, per Joan Josep Adrià i Montolio
3.Homenatge a Miguel Arastey Galduf
4.Lectura de Vicent Vidagany Torrijo
5.Concert Cool Afro-Jazz



EN ACABAR L'ACTE, 
INAUGURACIÓ DE L'EXPOSICIÓ SOBRE MIGUEL I PICADETA

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.