El primer ple de la nova temporada (20 de juny de 2011) ens va deixar esta sorpresa:
No sabem qui estava més indignat, si l'alcalde o nosaltres. Durant l'acte uns joves del moviment 15M van alçar-se i van desplegar una pancarta demanant menys alliberats a l'Ajuntament. En resposta, l'alcalde els va fer abandonar la sala, malgrat que no estaven causant molèstia alguna, més enllà de tocar-li la moral a més d'un.
Protestant, els assistents van cridar: "Menuda democràcia!", a la qual cosa el senyor Izquierdo va contestar: "I tant que és democràcia, vos deixe aplaudir!". Queda clar el concepte de democràcia per al nostre alcalde.
Després, durant la intervenció de la regidora d'EU, Carmen Veses, els companys vam aplaudir les seues paraules. L'alcalde, indignat ell, va dir: "Ja n'hi ha prou, que al final vos tindré que tirar al carrer". I es va escoltar una veu del poble que deia: "Ací ni es pot parlar, ni aplaudir, ni res". Amén!
Protestant, els assistents van cridar: "Menuda democràcia!", a la qual cosa el senyor Izquierdo va contestar: "I tant que és democràcia, vos deixe aplaudir!". Queda clar el concepte de democràcia per al nostre alcalde.
Després, durant la intervenció de la regidora d'EU, Carmen Veses, els companys vam aplaudir les seues paraules. L'alcalde, indignat ell, va dir: "Ja n'hi ha prou, que al final vos tindré que tirar al carrer". I es va escoltar una veu del poble que deia: "Ací ni es pot parlar, ni aplaudir, ni res". Amén!
Quasi m'alegre de no haver pogut anar al ple, perquè m'haguera posat negra. Què s'ha pensat el botifarra este? Que l'Ajuntament és d'ell?
ResponderEliminar¡QUIETO TODO EL MUNDO!
ResponderEliminar¡SE SIENTEN, COÑO!
Manipulació. No va ser així com conteu. Per favor, no es feu com Paquito...
ResponderEliminarNo podriem fer-nos com ell encara que vulguerem, perquè hi ha qüestions de caràcter que no es poden canviar amb la voluntat. No és roïn qui vol, sino qui pot... Ens agradaria que ens contares en quines coses de les que hem escrit no estas d'acord i si ens hem equivocat en algun detall, rectificarem gustosos. Gràcies per participar del debat.
ResponderEliminar