El diputat autonòmic d’EUPV, Lluís Torró, ha assenyalat que les intencions de la Conselleria d’Educació de deixar en mans d’empreses el sòl públic per a construir centres privats, “és una barbaritat, perquè no és una concessió per molt que es disfresse com a tal, sinó una total privatització. Eixe sòl i eixos centres deixaran de ser públics en el moment en què s’entreguen a les empreses”, adverteix. Esquerra Unida ha anunciat que presentarà en les Corts una proposició no de llei per a garantir que els terrenys públics destinats a col·legis acullen només centres educatius públics i es retire la proposta de la Conselleria.El parlamentari d’esquerres ha assegurat: “els recursos de tots han de quedar en mans de la ciutadania. Exigim l’ampliació i el reforçament de l’ensenyament públic, davant l’espoli i l’onada privatitzadora del PP. No es pot deixar el patrimoni educatiu públic en mans de la iniciativa privada. La pèrdua és tremenda”.
Torró ha advertit que la cessió de sòl públic “no ha de ser negociable i si el PP continua avant amb aquesta proposta es trobarà amb la resposta ferma de la comunitat educativa”. El diputat d’esquerres ha insistit en “la precarietat que pateix l’ensenyament públic a dia d’avui. Per a més inri el PP presenta propostes vergonyoses com aquesta de regalar el patrimoni educatiu. Aquesta iniciativa no fa més que mostrar d’un costat el buit financer en què es troba la Generalitat a l’hora d’impulsar l’educació de qualitat al País Valencià, i al mateix temps la poca capacitat del PP de donar una altra eixida que no siga la privatització”.
No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.