Olocau, cau de raboses, i Marines, la llobera;
que alce l'alcalde la vara i voràs quina polseguera!
saviesa popular
que alce l'alcalde la vara i voràs quina polseguera!
saviesa popular
El nostre benvolgut il·lustríssim té moltes facetes. Quina sort que hem tingut de votar-lo en massa, perquè només ell podria encarregar-se de tantes faenes. Divina providència i santa raó! No està mai cap a l'esquerra, per això no cal ni dir quin és l'autèntic:

















Mare meua, quin sacrifici pel poble, xe.
SENZILLAMENT GENIAL! QUAN VIU AL IL·LUSTRÍSSIM ALÇAR LA VARA M'ENTRAREN GANES DE BALLAR UN "CHARLESTÓN" AMB ELL...
ResponderEliminarQue poca clase teniu. Sou el que sou, uns descastats. En fi, doneu agonia.
ResponderEliminarAGONIA DONA LA POLÍTICA D'ESTE IMPRESENTABLE, QUE A FINALS DE 2012 I ENCARA AMB LES MATEIXES MAMANDURRIES.
ResponderEliminarCLAR, HAVIA DE DIR-HO UN ENTÉS EN CASTES.
TENIM CLASSE BAIXA, XATO, Q ENCARA NO HO SABIES?