lunes, 4 de julio de 2011

PAREGUTS EDETANS RAONABLES

Olocau, cau de raboses, i Marines, la llobera;
que alce l'alcalde la vara i voràs quina polseguera!
saviesa popular

El nostre benvolgut il·lustríssim té moltes facetes. Quina sort que hem tingut de votar-lo en massa, perquè només ell podria encarregar-se de tantes faenes. Divina providència i santa raó! No està mai cap a l'esquerra, per això no cal ni dir quin és l'autèntic:




Mare meua, quin sacrifici pel poble, xe.

3 comentarios :

  1. SENZILLAMENT GENIAL! QUAN VIU AL IL·LUSTRÍSSIM ALÇAR LA VARA M'ENTRAREN GANES DE BALLAR UN "CHARLESTÓN" AMB ELL...

    ResponderEliminar
  2. Que poca clase teniu. Sou el que sou, uns descastats. En fi, doneu agonia.

    ResponderEliminar
  3. AGONIA DONA LA POLÍTICA D'ESTE IMPRESENTABLE, QUE A FINALS DE 2012 I ENCARA AMB LES MATEIXES MAMANDURRIES.

    CLAR, HAVIA DE DIR-HO UN ENTÉS EN CASTES.

    TENIM CLASSE BAIXA, XATO, Q ENCARA NO HO SABIES?

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.