Consideres "anacrònic" no concedir al rei més privilegis que els que estrictament li concedix la Constitució pel simple fet de tindre "pedigree"?
L'anomenaries Fill Adoptiu, o li concediries la Medalla o Clau de la Ciutat pel fet d'haver sigut imposat pel règim dictatorial anterior?
Pareix que el PP de Llíria, o desconeix el significat d'anacronisme, o el de la paraula democràtic, segons es deduïx de la defensa i vot cap a la nostra esmena a la Normativa sobre Distincions Honorífiques presentada en l'últim Ple.

Pense que el PP desconeix tantes coses... que a més a més de tenir un conservatori, una escola de dansa,etc. estaria be tenir una miniReial academia de la llengua ( pot ser que tenint un diccionari fos suficient) però com aci en agrada mantenir edificis innecesaris que lastren els pressupostos de l'ajuntament, per què no?...Vote per la creacio de la Minireial academia de la llengua... VIVA ESPAÑA! VIVA EL REI!
ResponderEliminar