lunes, 29 de agosto de 2011

A QUI LI PREOCUPA L'EDUCACIÓ?

La diputada i coordinadora d’EUPV, Marga Sanz, ha criticat que la Conselleria d’Educació seguisca apostant per l’ensenyament privat en detriment de l’educació pública. La diputada ha recordat que la situació de Ciegsa és insostenible i ha exigit que es duga a terme una auditoria a fons d’aquesta empresa.

Sanz ha indicat que la posada en marxa del plurilingüisme és una improvisació total que, a més a més, es preveu un autèntic desastre i una font de despeses inútils, herència directa de la nefasta etapa de Font de Mora. La portaveu del grup parlamentari d’EU a Les Corts també ha afirmat, en al·lusió a la resposta del Síndic de Greuges a l’AMPA del col·legi públic 103 de la ciutat de València, que els barracons són una plaga intolerable que malauradament no figuren en l’agenda del conseller. Si s’han posat tants diners a Ciegsa, com és possible que hi haja tants col·legis-barracons?

Des d'EUPV de Llíria denunciem la situació al nostre municipi, col·legis públics i IES saturats, amb unes infraestructures deficitàries i amb recursos humans insuficients. El col·legi Sant Vicent i el nou IES Camp de Túria no arriben mai i l'equip de govern sembla viure en una altra galàxia. Es conforma amb la situació i segueix defensant les actuacions de la Conselleria d'Educació. Mira cap a un altre costat i no li preocupa l'educació a Llíria.

1 comentario :

  1. L'educació ens importa a nosaltres i crec que hem de passar a l'acció perquè la situació és intolerable. Per què no proposem una vaga indefinida al personal docent, administratiu i de manteniment dels col·legis i instituts? Que queden col·lapsats! Per què no enderroquem els barracons de la vergonya?

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.