
IU CRIDA A LA MOBILITZACIÓ
CONTRA LA REFORMA CONSTITUCIONAL!
RUBALCABA, DIMISSIÓ!
Que no ens enganyen!
La burgesia financera n'és la directora d'orquestra!
La Constitució parla dels drets fonamentals, del dret a la vivenda, de la igualtat... Per a quan la mateixa diligència que amb el dèficit?
Són més ciutadans les grans multinacionals, les empreses de ràting, els mercaders de tota classe... que els ciutadans als quals, suposadament, va dirigida?
Que manera de tomarnos el pelo. ¿Qué se han pensado los políticos, que los ciudadanos somos imbéciles? Esto es el suicido del partido socialista. ¿Y por qué Rubalcaba se deja ningunear así? Desde luego sí se va a despedir de la política por todo lo alto. Necesitamos una izquierda, por favor. Y no vale el Compropís.
ResponderEliminar