REFORMAR LA CONSTITUCIÓ?
EN BENEFICI DELS ESPECULADORS, NO!
EN BENEFICI DELS ESPECULADORS, NO!
Vine a la concentració el dimecres 31 d'agost a les 19:30h
carrer Colom, 60, davant de la Delegació del Govern (metro Colom)
carrer Colom, 60, davant de la Delegació del Govern (metro Colom)
Les mesures econòmiques del govern, l'últim servici de ZP a la dreta econòmica, amb el consens de Rajoy. Expressem la nostra oposició més rotunda a les mesures econòmiques del govern de ZP, "el talentós" i de Rubalcaba, "el xèrif".
Insistir en que esa reforma es una cesión de intereses a otros países y a la banca, por lo que llamamos a la unión de todas las fuerzas que estén en contra, porque con nuestro voto y en nuestro nombre no se va a llevar el límite del déficit a la Constitución.
"Nuestro problema no es el incremento del gasto, sino la falta de recaudación como consecuencia de una fiscalidad injusta y de la amplitud de la economía sumergida y el fraude fiscal", en palabras de Cayo Lara.
IU recurrirá ante el Constitucional la reforma para limitar el déficit público.

Al final erem quatre gats... Però la lluita continua!
ResponderEliminar