
Con motivo de la fiestorra que se están pegando los católicos más fanáticos en Madrid con el dinero de todos, aparecía hoy en el periódico:
El Papa ha pedido "radicalidad" cristiana frente a lo que considera un "eclipse de Dios, una cierta amnesia y un verdadero rechazo del cristianismo" en la sociedad actual.
(EL PAÍS, 19/08/11)
Gràcia em fa la solidaritat i la tolerància d'esta gent, que s'ompli la boca amb les parauletes i després no accepten la diversitat religiosa ni l'ateisme com opcions vitals igual de respectables que la d'ells. Des d'ací mostre el meu rebuig més RADICAL als catòlics beats, per creure's que la seua religió (felicitat il·lusòria i fum edulcorat, com qualsevol altra) és l'única vertadera i amb dret d'imposar-se a les altres i de mirar amb menyspreu i superioritat als que ja no creuen en res. Cride a que no es col·labore amb els negociants de la fe i la por. Qui vulga o puga creure en déu i en una vida eterna celestial que ho faça, si això ajuda a que la seua vida terrenal siga millor, però que ho faça interiorment, no fa falta que es gaste un duro, perquè que jo sàpia (des de la meua ignorància atea) el cel no es ven per parcel·les, allí només van els bons de cor i pensament. Ironies de l'eternitat, jo, que aniré a l'infern (o al purgatori) viuré rodejada de retors puteros, pederastes i inversors en borsa. Això sí, sense sotana, que la justícia divina ja s'encarregarà de fer-les foc.
ResponderEliminar