sábado, 27 de agosto de 2011

LA CONSTI, LA CONSTI...


IU CRIDA A LA MOBILITZACIÓ 

CONTRA LA REFORMA CONSTITUCIONAL!

RUBALCABA, DIMISSIÓ!
Que no ens enganyen! 
La burgesia financera n'és la directora d'orquestra!
La Constitució parla dels drets fonamentals, del dret a la vivenda, de la igualtat... Per a quan la mateixa diligència que amb el dèficit? 
Són més ciutadans les grans multinacionals, les empreses de ràting, els mercaders de tota classe... que els ciutadans als quals, suposadament, va dirigida?

El PSOE continua venent-se al millor postor. I ens fica a tots al seu sac, el sac de la desmemòria, el sac del capitalisme feroç, el sac dels fonamentalistes religiosos, el sac dels miserables. Quan caurà la O de PSOE? No els fa vergonya mantindre-la?



1 comentario :

  1. Que manera de tomarnos el pelo. ¿Qué se han pensado los políticos, que los ciudadanos somos imbéciles? Esto es el suicido del partido socialista. ¿Y por qué Rubalcaba se deja ningunear así? Desde luego sí se va a despedir de la política por todo lo alto. Necesitamos una izquierda, por favor. Y no vale el Compropís.

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.