Els pressupostos de l’Ajuntament
per a l’any que ve, en general, no són realistes, perquè a pesar de les
retallades comeses continua amb un ritme de despesa que la Casa de la Vila no
pot suportar.
A més a més, el govern del PP
s'ha compromés a pagar-li a l'urbanitzador de la Closa, l'entrada de Llíria des
de Benissanó (sector ST1 del Pla General d’Ordenació Urbana), la part
corresponent a les tres parcel·les municipals (quan normalment es donen
terrenys a canvi d'urbanitzar) i la quantitat a pagar dependrà de la venda de
patrimoni, o siga, que està en l'aire. L'ajuntament no té disponible gens de
diners en efectiu. I si no ven el que té previst? D'on trauran els diners?
En el ple del dia 28 de
novembre, quan s’aprovaven els pressupostos per a 2012, Esquerra Unida de
Llíria presentà quatre mocions per modificar el pressupost proposat pel PP. La
nostra regidora Carmen Veses no pogué estar present; tampoc estigué la representant de MOVE per raons professionals.
Presentàrem estes quatre mocions,
totes tombades per la majoria absoluta del PP:
1) La moció 18766 sobre l'eliminació de les partides de bous i de falles, es desestimà per 8 abstencions (PSOE i COMPROMÍS!!!) i 11 en contra (PP). Es tracta de 33.000 euros (uns 5 milions i mig de les actuals pessetes) que tant a socialistes com a compromesos no els diuen res: 24.000 euros de festejos taurins i 9.000 euros dels fallers. Quina poca vergonya cridar amb la cara ben alta que són eco-açò i eco-allò, quan en realitat, de la boca, només que els ix eco ecooo...
2) La 18767, sobre l'estudi d'un crematori municipal i una cuba municipal per a l'extracció i neteja de foses sèptiques destinada a les zones urbanitzades sense clavegueram, fou tombada per 3 a favor (COMPROMÍS), 5 abstencions (PSOE) i 11 en contra (PP).
3) La 18768, sobre la destinació dels 31.000 euros que volíem restar a bous i falles, en benefici de partides de serveis socials, la tombaren per 8 abstencions i 11 en contra. A l'Ajuntament tenim uns regidors molt festers, i més quan la cosa no està per a festes...
4) La 18769 anava sobre l'eliminació de subvencions nominatives a associacions dins de serveis socials, per incloure-les en un reglament general de subvencions, semblant al de cultura, on el repartiment de diners siga finalista, prèvia presentació i aprovació d'estudi i pressupost de les activitats a realitzar. Va ser tombada per 3 vots a favor (COMPROMÍS), 5 abstencions (PSOE) i 11 en contra (PP).
Per tot això, VOTEU COMPROMÍS.
1) La moció 18766 sobre l'eliminació de les partides de bous i de falles, es desestimà per 8 abstencions (PSOE i COMPROMÍS!!!) i 11 en contra (PP). Es tracta de 33.000 euros (uns 5 milions i mig de les actuals pessetes) que tant a socialistes com a compromesos no els diuen res: 24.000 euros de festejos taurins i 9.000 euros dels fallers. Quina poca vergonya cridar amb la cara ben alta que són eco-açò i eco-allò, quan en realitat, de la boca, només que els ix eco ecooo...
2) La 18767, sobre l'estudi d'un crematori municipal i una cuba municipal per a l'extracció i neteja de foses sèptiques destinada a les zones urbanitzades sense clavegueram, fou tombada per 3 a favor (COMPROMÍS), 5 abstencions (PSOE) i 11 en contra (PP).
3) La 18768, sobre la destinació dels 31.000 euros que volíem restar a bous i falles, en benefici de partides de serveis socials, la tombaren per 8 abstencions i 11 en contra. A l'Ajuntament tenim uns regidors molt festers, i més quan la cosa no està per a festes...
4) La 18769 anava sobre l'eliminació de subvencions nominatives a associacions dins de serveis socials, per incloure-les en un reglament general de subvencions, semblant al de cultura, on el repartiment de diners siga finalista, prèvia presentació i aprovació d'estudi i pressupost de les activitats a realitzar. Va ser tombada per 3 vots a favor (COMPROMÍS), 5 abstencions (PSOE) i 11 en contra (PP).
Per tot això, VOTEU COMPROMÍS.
Hay que ser torero, poner el alma al ruedo y votar a Compromís pa q sepas q te quiero como un buen toreeeeeeeero...
ResponderEliminarNI POQUITOS NI PAQUITOS
ResponderEliminar