domingo, 11 de diciembre de 2011

"¿POR QUÉ TE CALLAS AHORA, BRIBÓN?"


Convé recordar que Juan Carlos, el que en un principi els ingenus anomenaven "el Breve" i que ha acabat sent “el Campechano”, el que ara és demòcrata, és el mateix Juan Carlos que matà el seu germà, el mateix que furtà a son pare el tron, el mateix que acompanyava un dictador mentres firmaven sentències de mort, el mateix que vengué el Sàhara i abandonà la seua gent amb la complicitat de la CIA, el mateix que jurà lleialtat al règim imposat per un dictador colpista, el mateix que després es féu banderer de la mal anomenada Transició, el mateix que ens la "salvà" el 23-F, el mateix que té un gendre i una filla que són uns lladres i uns estafadors, el mateix que cada any s'emporta més de 8 milions d'euros del pressupost de l'Estat (i parlem només de l'assignació específica a la Casa Reial)... Este autòcrata què no serà capaç de fer per tal d'estar en el tron? Fins i tot, ara que veu que el barco s'afona, tira les filles per la borda per a repescar-les als dos dies dient que hi havia problemes de comunicació del portaveu de la casa reial.
Mireu la perla que li dedica el coronel de l'exèrcit espanyol Amadeo Martínez Inglés. Jurem i perjurem que només ho hem traduït. Tot el que apareix és l'original:




"¿POR QUÉ TE CALLAS AHORA?"

Sí, sí, regi sogre de l'atlètic Urdanga; diví monarca enviat per l'Esperit Sant a este beneït país per a vetlar per la democràcia, la felicitat, la salut i el benestar dels seus sofrits ciutadans; rei sense igual que creus provindre del testicle dret de l'emperador Carlemany, quan en realitat ho fas de la pèrfida bocamànega del genocida Franco.

Sí, tu, últim representant a Espanya de la banda de borratxos, puters, idiotes, trompellots, cabrons, nimfòmanes, ganduls i malfactors que al llarg dels segles han conformat la forana estirp reial borbònica culpable del retard, la ignorància, la degradació, la pobresa, l'odi i la misèria generalitzada de centenars de generacions d'espanyols; presumpte (estem en un Estat de dret encara que no ho parega) malversador de fons públics per a pagar sessions sexuals; corrupte màxim en un país on, desgraciadament, la corrupció es mama des del bressol; impune munyidor d'una descomunal fortuna personal que ningú en este país sap d'on ha eixit; vil autocolpista castrense en aquell recordat 23-F que vas organitzar in extremis per a salvaguardar la teua detestable corona franquista; fratricida confés (o presumpte assassí) en la teua joventut; reu d'un delicte d'alta traïció a la nació espanyola al pactar en 1975 amb el Departament d'Estat nord-americà, ostentant interinament la Direcció de l'Estat espanyol per malaltia del dictador Franco, l'entrega vergonyosa al Marroc de la totalitat de l'antiga província espanyola del Sàhara Occidental (territori davall administració espanyola, segons l'ONU) en evitació egoista d'una guerra amb eixe país que haguera posat en perill la teua trontollosa corona; coresponsable, en conseqüència, de l'espantós genocidi posterior (més de tres mil víctimes) comés pel rei alauita, Hassan II, per a dominar l'immens territori abandonat per Espanya... tu que manes callar escridassant a caps d'estat estrangers.

Per què calles ara? Per què no parles, i com més prompte millor, als espanyols?
En primer lloc, en faltaria més, dels recorreguts presumptament delictius (els jutges parlaran pròximament) del teu esportiu gendre, eixe descarat integral que s'ha afavorit del seu matrimoni (amb el, segurament, també delictiu consens de la seua gentil esposa) i de la impunitat quasi absoluta que ha gaudit la fins ara anomenada família reial espanyola, per a apropiar-se de milions d'euros de l'erari públic. Amb la gentil col·laboració de polítics i alts càrrecs de les malgastadores i detestables administracions públiques d'este país (central i autonòmiques).
I en segon lloc, suprem líder de la ja amortitzada monarquia franquista del 18 de juliol, i ja va sent hora, parla'ns de totes les irregularitats i presumptes delictes comesos per la teua règia persona, alguns dels quals acabe d'assenyalar i que este humil mortal (o plebeu, com vullgues) ha denunciat nombroses vegades en els últims anys davant de les Corts Espanyoles, única institució que pot entendre dels mateixos basant-se en l'absoluta impunitat constitucional de què gaudixes gràcies al teu estimat Generalísimo, el tercer dictador més sanguinari de la història europea després de Hitler i Stalin. Presumptes delictes de què més tard o més prompte hauràs de respondre davant del poble espanyol i que, no et càpia el menor dubte, ocuparan algun dia pàgines i pàgines en la trista història d'este país de la "modèlica transició" i favades semblants.
Perquè, amic monarca, ja coneixes les dites populars: "A tot porc li arriba el seu Sant Martí" i "El temps col·loca a cada u en el seu lloc". I a tu, i a tota la teua família i parentela més o menys pròxima d'enxufats, gossos i malfactors de tota índole, pareix que està a punt d'arribar-vos eixa suculenta i tradicional onomàstica d'ancestral arrel gastronòmica al mateix temps que el justicier "esdevindre temporal de la història" vos arracona sàdicament contra el vostre propi lladronici i contra la vostra i escandalosa corrupció; decidit a abaixar-vos a tots a les negres profunditats de l'infern polític i social.


El llarg temps del vi (Vega Sicília, naturalment) i les roses de palaus i luxoses residències estiuenques (més de set lustres), gastant-vos a cabassades els escassos diners dels estimats i faves súbdits, toca al seu fi. I tots, absolutament tots els components d'eixa la teua despreciable família reial, haureu de comparéixer algun dia davant de la justícia; uns, com l'atlètic i desassenyat esportista d'elit que va creure que li havia tocat la bonoloto quan la infanteta marinera el va triar com a dolç espòs del seu particular conte de fades, molt prompte, perquè les proves són irrefutables i perquè, encara que desmanotat i lent, la bella deessa cega celtibèrica de la balança d'or, no podrà esta vegada mirar cap a un altre costat i haurà de castigar com es mereix tant de malbaratament, tant de lladronici i tanta ganduleria familiar i institucional; altres, com les infantetes borbòniques casades o separades temporalment de les seues parelles, que es deixen voler cobrant espectaculars sous milionaris de grans empreses espanyoles i multinacionals i que, amb tribunals o sense ells, prompte hauran de renunciar a tanta ganga; i tu, encara rei franquista de tots els espanyols, encara protegit com estàs per la llarga mà del dictador i per la nefasta herència constitucional d'uns quants pilotes d'intramurs del règim (pares de la pàtria, quina rialla) que van parir una Carta Magna a la teua mesura fent-te diví i inviolable... no et confies massa que la cosa pinta calenteta i molt prompte ho denunciaran en els carrers i avingudes de moltes ciutats espanyoles.


Deixa ja de fer-te el mort! Deixa ja d'emprar mitjans de l'Estat (avions militars i altres) per a acudir a grans premis de Fórmula I o tornejos internacionals de tenis al mateix temps que eludixes amb total desvergonyiment les escasses i ridícules obligacions del teu medieval càrrec...
I parla! Conta'ns als espanyols si coneixies o no els presumptament delictius recorreguts del teu encara gendre, l'Urdanga eixe, i per què et vas fer el llonguis si, com és evident, les coneixies.
I, també, ens poses al corrent de quant suma a hores d'ara la teua manegada fortuneta, de com es van desenrotllar (sense entrar en detalls morbosos, per descomptat) les teues picardioses alegries amatòries a càrrec dels fons reservats de l'Estat espanyol, de com va transcórrer el tortuós dia (23-F del 81) en el que vas salvar tots els espanyols... i de totes les altres porqueries personals i familiars comeses en el teu ja llarg regnat.
Així els espanyols ens anirem assabentant de tot això sense haver d'acudir a Internet i els jutges i els diputats electes del Partit Popular del hui "molt espantat i mut Rajoy" podran anar prenent nota. Per a quan faça falta, naturalment... 

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.