lunes, 1 de febrero de 2010

ELS 200.000 ATURATS DE 2009 SÓN LA TACA DE LA DESÍDIA DEL CONSELL PER COMBATRE LA CRISI

La coordinadora d’EUPV assegura que les dades de l’Enquesta de Població Activa (EPA), fetes públiques el passat dia 29, i que subratllen que al País Valencià durant el 2009 es produïren 194.000 aturats més i una pujada de la desocupació de quasi el 51%, són la prova palpable de la ineficàcia de les polítiques per a combatre la crisi posades en marxa pel Govern Central, i de la desídia del Consell qui encara no ha estat capaç d’elaborar un pla de xoc efectiu contra l’atur.


Els nivells d’aturats al País Valencià són summament preocupants i des d’EUPV exigim que les administracions –la central i l’autonòmica- estiguen a l’altura de les circumstàncies, perquè fins ara no han fet absolutament res que tinga resposta positiva.


Per a Esquerra Unida els quasi 200.000 aturats valencians més en el 2009 contrasten amb la política del Consell. I ens ompli de vergonya parlar d’aquestes xifres mentre Camps viatja als Emirats Àrabs, es passeja amb un Ferrari o navega amb un veler. Aquest és el treball de Camps pels valencians aturats.


La política del PP ha promogut un mercat laboral molt precari i ha prioritzat les inversions especulatives en lloc de les productives que són les que veritablement generen llocs de treball estables.
Per a EUPV, aquestes inversions productives són les que asseguren el manteniment del teixit empresarial valencià, constituït per mitjanes i xicotetes empreses i microempreses amb menys de 10 treballadors. Aquestes empreses estan tancant per centenars. No es poden mantenir pel tancament creditici i inclús pels deutes de les administracions públiques.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.