miércoles, 31 de marzo de 2010

FI A LA POLÈMICA DEL COTO DE CATALÀ


La coordinadora d’EUPV i diputada autonòmica ha rebut amb satisfacció la sentència del Tribunal Suprem que tomba la construcció del PAI de la partida del Coto del Català a Llíria, rebutjant així els recursos contra l’anul·lació d’aquest projecte presentats per la Generalitat Valenciana i per l’empresa Residencial Maimona, on participa Sedesa, propietat de la família del conseller Cotino.
“Resulta sospitós que la Generalitat haja posat tant d’interés en defensar aquesta faraònica planificació urbanística de milers d’habitatges i un camp de golf, sense prioritzar l’interès general i sense tenir en compte que aquest PAI envaïa terrenys d’especial protecció”.
Esquerra Unida considera indignant que la Generalitat actue com si res. Ens avergonyeix veure com Cotino segueix al front d’una conselleria que forma part de tots aquestos processos urbanístics i d’una institució que interposa recursos, que decideix i pren part de manera continua. Tot mentre la seua família rep de manera clara el beneplàcit de l’administració, no sols en temes urbanístics –com és el cas de Sedesa- sinó també en temes socials, en la concessió de les residències geriàtriques.


Des d'EUPV de Llíria donem suport i ens complau que els veïns i veïnes implicats en aquest destarifat projecte puguen respirar tranquils deprés de tant de temps d'injustícies, que malgrat ens pese van ser iniciades per l'equip de govern del PSOE i Bloc-EU. L'equip de govern del PP encapçalat pel Sr. Manuel Izquierdo no ha fet altra cosa que seguir instruccions del govern de la Generalitat sense tenir en compte el benestar i la protecció tant del dels veïns i veïnes del Coto de Català com del seu entorn. Estarem molt atents a la resposta del consistori.

2 comentarios :

  1. Aíxí es. Foreu vosaltres es que aprovareu el Camp de Golf i replegareu els diners (per al ajuntament per supossat) per fer coses abans de les eleccions de 2003. Per cert, en aquella ocasió, EU feu una campanya com mai s'havia vist.

    ResponderEliminar
  2. Les campanyes de 1999 i de 2007 encara van ser millors, però mai poden igualar-se a les del PP.

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.