Si Carlos Fabra, l'expresident de la Diputació de Castelló i figura mítica del partit, era tan bon polític com bona persona, per quina raó tot el partit s'afanya ara a dir que l'actual president de la Generalitat, Alberto Fabra, i ell no són família tot i portar el mateix cognom? Per què volen desvincular-los?
La prova que SÍ són família és una publicació de la institució Alfons el Magnànim, que depén de la Diputació de València (encapçalada per Alfonso Rus, del PP, i que res té de marxista o indignada) titulada Diccionario biográfico de políticos valencianos (1810-2005) on s'assenyala que el gran patriarca és cosí de l'actual president del Consell (mireu la pàgina 201 del document). Si són família quin mal hi ha en reconéixer-ho? No deu ser que volen amagar la merda baix de l'estoreta?
No només això: el llinatge dels Fabra, de molt bona casta, governa la província de Castelló, entre pitos i flautes, des del segle XIX, vestint la jaqueta que millor convinga amb els conservadors, amb els liberals, amb Franco i amb la democràcia. Es tracta de la perpetuació al llarg dels últims segles i en els màxims llocs de responsabilitat pública d'un clan de sanguisoles forelludes (els de Castelló ciutat són anomenats vulgarment com "orelluts", igual que els de València ciutat són "mig-ouets"). I este clan de sanguisoles forelludes, a dia de hui, ha arribat a la màxima quota de poder a què pot aspirar: xuplar-nos la sang també a tots els valencians.



Que xuplen, que xuplen, que la sang dels valencians deu estar enverinada...
ResponderEliminar