sábado, 10 de septiembre de 2011

UN CLAN DE SANGUISOLES

Si Carlos Fabra, l'expresident de la Diputació de Castelló i figura mítica del partit, era tan bon polític com bona persona, per quina raó tot el partit s'afanya ara a dir que l'actual president de la Generalitat, Alberto Fabra, i ell no són família tot i portar el mateix cognom? Per què volen desvincular-los?

La prova que SÍ són família és una publicació de la institució Alfons el Magnànim, que depén de la Diputació de València (encapçalada per Alfonso Rus, del PP, i que res té de marxista o indignada) titulada Diccionario biográfico de políticos valencianos (1810-2005) on s'assenyala que el gran patriarca és cosí de l'actual president del Consell (mireu la pàgina 201 del document). Si són família quin mal hi ha en reconéixer-ho? No deu ser que volen amagar la merda baix de l'estoreta?




No només això: el llinatge dels Fabra, de molt bona casta, governa la província de Castelló, entre pitos i flautes, des del segle XIX, vestint la jaqueta que millor convinga amb els conservadors, amb els liberals, amb Franco i amb la democràcia. Es tracta de la perpetuació al llarg dels últims segles i en els màxims llocs de responsabilitat pública d'un clan de sanguisoles forelludes (els de Castelló ciutat són anomenats vulgarment com "orelluts", igual que els de València ciutat són "mig-ouets"). I este clan de sanguisoles forelludes, a dia de hui, ha arribat a la màxima quota de poder a què pot aspirar: xuplar-nos la sang també a tots els valencians.

1 comentario :

  1. Que xuplen, que xuplen, que la sang dels valencians deu estar enverinada...

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.