Des de la firma amb Ecclestone, es calcula que la Generalitat ha pagat uns 131 milions d'euros (110 en la construcció i adaptació del circuit; 8 en un préstec a Valmor Sport la recuperació del qual és més que dubtosa; 18, fins a la data, en el cànon; i uns altres 3 milions en gastos de muntatge i desmuntatge més una aportació a l'Agència de Turisme de València). A eixa xifra cal sumar uns altres 72 quilos pactats de cànon fins al 2014 (incloent el del present campionat). I per una altra banda s'ha arribat a una situació insostenible en el deute de la mateixa Generalitat (120 milions d'euros) amb els farmacèutics. Si el Govern valencià no paga arribarà a haver-hi un desabastiment perquè els distribuïdors tampoc els voldran subministrar més fàrmacs.
Els apotecaris ja no es creuen les promeses de la Generalitat, després que esta es comprometera a principis de setmana a pagar-los abans de final d'any. Set farmàcies han tancat, 30 es troben en preconcurs de creditors i dos ja n'han presentat. Per això, uns mil farmacèutics de tot el País Valencià feren ahir dimecres una xiulada davant de la Conselleria d'Hisenda que acabà al Palau de la Generalitat.
Els apotecaris ja no es creuen les promeses de la Generalitat, després que esta es comprometera a principis de setmana a pagar-los abans de final d'any. Set farmàcies han tancat, 30 es troben en preconcurs de creditors i dos ja n'han presentat. Per això, uns mil farmacèutics de tot el País Valencià feren ahir dimecres una xiulada davant de la Conselleria d'Hisenda que acabà al Palau de la Generalitat.
Els farmacèutics valencians tancaran les jornades del 19, 20 i 21 de desembre pels impagaments de la Generalitat després que dissabte passat vencera el termini acordat al novembre per a desembossar els 60 milions deguts. Al crit de 'No ens paguen', 'On està els diners?' o 'Vela nos ha dejado a dos velas' els farmacèutics es van manifestar darrere d'unes pancartes que resaven: 'La Farmàcia no resistix més' i 'Vela paga, el temps se t'acaba'.
Respecte a això, la presidenta del Col·legi de Farmacèutics de València, María Teresa Guardiola, hi ha assenyalat que esta protesta és una "reivindicació del pacient i de la societat valenciana, que necessiten uns medicaments que ja no els els podem comprar perquè hem esgotat el nostre crèdit, els nostres diners". "Necessitem que ens paguen", ha exigit. Guardiola ha assenyalat que durant els tres dies d'aturada els ciutadans tindran servicis mínims però tindran garantit l'accés als medicaments.


No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.