sábado, 25 de febrero de 2012

43 MORTS I 47 FERITS, I ENCARA CAP RESPONSABLE


LA PLATAFORMA 15 MINUTS CONSIDERA “D'EXTRAORDINÀRIA GRAVETAT” 
LES INFORMACIONS DEL POSSIBLE ADOCTRINAMENT DE FGV
A TÈCNICS I TESTIMONIS SOBRE L'ACCIDENT DE LA LÍNIA 1 DE METROVALÈNCIA


Els diferents col·lectius associats a la Plataforma que pertanyen a les poblacions des de Paterna fins a Llíria, assisteixen preocupats i indignats a a les notícies per les quals una consultora externa a FGV hauria adoctrinat els empleats i testimonis davant del jutge i davant de la Comissió parlamentària d'Investigació per a no parlar mai d’“accident” i així desviar l'atenció a les causes fortuïtes i impredicibles sobre les quals ningú té responsabilitat.

Els passatgers de les línies de metro, però molt en especial els de la Línia 1, tenim el dret a saber què va ocórrer exactament perquè es depuren responsabilitats i es corregisquen, precisament, les causes d'aquell horrible accident. 
És del tot necessari que qualsevol dubte o sospita sobre la possible manipulació de la tècnica siga aclarida, perquè la seguretat no sols és un concepte subjectiu que afecta les persones i dirigeix els seus actes, sinó que té la seua justificació en els elements materials sobre seguretat i el seu estat de conservació.

Mai podrà existir confiança en els nostres gestors si estos oculten informació bàsica per a la correcció d'errors i deficiències, per això la Plataforma 15 minuts espera que es materialitzen les diverses iniciatives anunciades des dels grups de l'oposició: Comissió d'Investigació, preguntes parlamentàries al president de la Generalitat, reobertura del juí, peticions de cessament i dimissió de la directora-gerent, etc.

Així mateix agraeix i recolza la persistència de l'Associació de Víctimes del Metro 3J que mai va renunciar a denunciar el que ells sempre han sabut i la realitat del qual sempre se'ls ha negat.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.