LA
PLATAFORMA 15 MINUTS CONSIDERA “D'EXTRAORDINÀRIA GRAVETAT”
LES INFORMACIONS
DEL POSSIBLE ADOCTRINAMENT DE FGV
A TÈCNICS I TESTIMONIS SOBRE L'ACCIDENT
DE LA LÍNIA 1 DE METROVALÈNCIA
Els
diferents col·lectius associats a la Plataforma que pertanyen a les poblacions
des de Paterna fins a Llíria, assisteixen preocupats i indignats a a les
notícies per les quals una consultora externa a FGV hauria adoctrinat els
empleats i testimonis davant del jutge i davant de la Comissió parlamentària
d'Investigació per a no parlar mai d’“accident” i així desviar l'atenció a les
causes fortuïtes i impredicibles sobre les quals ningú té responsabilitat.
Els
passatgers de les línies de metro, però molt en especial els de la Línia 1,
tenim el dret a saber què va ocórrer exactament perquè es depuren
responsabilitats i es corregisquen, precisament, les causes d'aquell horrible
accident.
És del tot necessari que qualsevol dubte o sospita sobre la possible
manipulació de la tècnica siga aclarida, perquè la seguretat no sols és un
concepte subjectiu que afecta les persones i dirigeix els seus actes, sinó que
té la seua justificació en els elements materials sobre seguretat i el seu
estat de conservació.
Mai
podrà existir confiança en els nostres gestors si estos oculten informació
bàsica per a la correcció d'errors i deficiències, per això la Plataforma 15
minuts espera que es materialitzen les diverses iniciatives anunciades des dels
grups de l'oposició: Comissió d'Investigació, preguntes parlamentàries al
president de la Generalitat, reobertura del juí, peticions de cessament i
dimissió de la directora-gerent, etc.
Així
mateix agraeix i recolza la persistència de l'Associació de Víctimes del Metro
3J que mai va renunciar a denunciar el que ells sempre han sabut i la realitat
del qual sempre se'ls ha negat.
Plataforma15minutos@yahoo.com
També vos interessarà:
També vos interessarà:



No hay comentarios :
Publicar un comentario
Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.