domingo, 16 de septiembre de 2012

LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (VIII)


Una miqueta de nostàlgia, novament. Un octau i darrer recorregut (de moment) per estampes de la ciutat de Llíria que, llevant-los el color, són capaces de portar-nos a un temps que hui ens és impensable per impossible. 
Com ha canviat l'urbanisme... I pensar que abans no calien títols per a alçar tanta bellesa...
Des d'EUPV de Llíria pensem que cal potenciar la trama urbana i l'estètica genuïna, preservant les trames, les traces, les línies, els colors i els ornaments propis dels barris més vells de Llíria. No es tracta de negar-se als nous mètodes i estils de construcció i edificació, sinó de no voler-los en zones on són pegots i un dolor a la vista, a banda d'una ofensa al patrimoni col·lectiu alçat, majoritàriament, pel poble anònim.


Frontera del carrer del Remei (abans del Batle).

Frontera del carrer del Venerable Canos.

Travessia de Canos vista des del carrer del Venerable Canos.

Casa cantonera de la Travessia de Canos.

Travessia de Canos.

Travessia de Canos.

Travessia de Canos. Al fons, el carrer que puja és el de Penyetes (ara Joan Lluís Vives).

Frontera d'una casa del carrer Llarg.

Una altra del carrer Llarg.

Plaça de l'Aldea vista des del carrer de les Barques.



Fotos anteriors:

LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (I)


LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (II)



LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (III)


LA LLÍRA QUE JA NO ÉS (IV)


LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (V)


LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (VI)


LA LLÍRIA QUE JA NO ÉS (VII) 

2 comentarios :

  1. HAY QUE VER ESTOS ROJOS EDETANOS CÓMO LES DA POR EL URBANISMO AGRORURAL... CON LO BONITAS QUE OS DEJARÍA CALATRAVA UNAS TORRES. SI QUERÉIS OS PASO EL PROYECTO DE 3 TORRES QUE TENGO EN EL CAJÓN: BUENAS, BONITAS Y VUITTONERAS.

    ResponderEliminar
  2. Qué lástima que se acabe el domingo semanal, habéis hecho fotos preciosas, verdaderas postales que he enseñado con orgullo a amigos de fuera y me habéis animado a pasear por esas calles que a pesar de ser de Llíria apenas conocía. Gracias.

    ResponderEliminar

Aquest és un espai per a poder participar lliurement i no és la nostra intenció la d'introduir cap tipus de censura, encara que les idees exposades siguen crítiques amb nosaltres.
Però, i ja que no ens fem responsables de les idees ací exposades, no podem permetre que es facen acusacions a terceres persones alienes, sense proves, i de forma anònima. Per això, tot missatge que acuse una persona de fora de l'àmbit polític i que no tinga cap tipus d'identificació serà esborrat.
Esperem que ho entengueu.